Let’s TALK...

Training ‘Presentatiewetten en optimale conversie van je schap’

Presentatie van de producten op de winkelvloer speelt een belangrijke rol in conversie van kijker naar koper. Het schap is de enige fysieke plek waar de shopper met het assortiment geconfronteerd wordt. Om tijdens deze confrontatie de maximale conversie te realiseren is een uitgekiende presentatie nodig. Een groot aantal aankoopbeslissingen wordt door de shopper in-store genomen.

En simpel gezegd, als een product niet gevonden wordt, kan het niet worden gekocht. Een goed schappenplan zorgt voor optimale beschikbaarheid van producten, verhoogt de klanttevredenheid, conversie en basket en voorkomt out of stock.

Wil jij je kennis over aankoopbeslissingen, de shopper, merchandising regels en strategie vergroten? Volg dan onze Space Management training voor retailers en leveranciers. Voorbeelden vanuit de praktijk zijn onderdeel van de training. Je ontvangt bij je inschrijving het handboek Category Management.

Wat leer je in deze training?

  • Category Management denken
  • Aankoopbeslissingen
  • De shopper
  • Merchandising regels & strategie
  • Consumenten & Presentatie beslisboom
  • Het komen tot een schapvisie

Voor wie:

  • Space managers
  • (assistant) Category managers
  • Account managers
  • Formule managers

Informatie over de training

Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

Direct inschrijven

Inschrijfformulier training Presentatiewetten en optimale conversie van je schap
* Verplicht
Voornaam
Training Presentatiewetten en optimale conversie van je schap (Handboek Category Management is inclusief bij deze training)
Hoe bent u bij onze training terecht gekomen? *

Meer trainingen

Training ‘Category management’

Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

Training ‘Category management in een online omgeving’

Online verkopen in retail neemt sterk toe, in non-food maar ook inmiddels in food. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken stonden van het…

Training ‘Formule management’

Nog nooit was de noodzaak en vraag naar onderscheidende winkelconcepten zo groot als vandaag de dag. ‘Traditionele’ detailhandel heeft het moeilijk. Een heftige verandering in…

Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort