Let’s TALK...

Masterclass ‘Customer Journey Management’

De klantreis: de routekaart naar loyaliteit en groei.

De moderne klantreis is complex en beweegt zich naadloos tussen online en offline. Hoe zorg je voor een consistente, positieve ervaring die loyaliteit en conversie stimuleert? Deze eendaagse Masterclass is cruciaal voor marketing- en commerciële professionals die de klant écht centraal willen stellen. Je leert niet alleen klantreizen effectief in kaart te brengen (mapping), maar ook pijnpunten en ‘moments of truth’ te identificeren. Ontwikkel een concrete journey strategie, integreer je touchpoints en ontwerp oplossingen die de klantbeleving significant verbeteren en bijdragen aan meer omzet en rendement. Met de expertise van The Category & Trade Company krijg je de strategische inzichten én praktische tools om direct het verschil te maken.

  • Wat is de customer journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat gebeurt er in de verschillende stappen van de customer journey?
  • Wat zijn de triggers en barriers in de customer journey?
  • Hoe kan jij als retailer en als leverancier maximaal impact maken op de verschillende fasen in de customer journey?
  • Hoe verandert het customer journey door de groei van digitalisering en hoe speel ik daarop in?
  • Hoe richt ik de organisatie in, wat zijn de interacties tussen alle commerciële afdelingen en de impact op de customer journey
  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Marketeers
  • Sales managers
  • E-category managers
  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3
Inschrijfformulier Masterclass 'Customer journey management'

* Verplicht

Voornaam

Trainers

Al meer dan

0

+

deelnemers gingen je voor

Deze training scoort een

0

gemiddeld

Quotes

“… een supernuttige en leuke combinatie van theorie en interactie”

“… zeer waardevol om de gaps zo visueel te maken”

Meer Verdiepende Trainingen

Masterclass FMCG-Jaargesprek

Ben jij werkzaam bij een leverancier als Trade Marketeer of data analist binnen FMCG? Volg dan nu onze Masterclasses FMCG met daarin de topics waarmee…

NIEUW

Masterclass ‘Shopper Marketing’

Wil jij je kennis over het beïnvloeden van aankoopbeslissingen, met call-to-action de conversie van de shopper…

Masterclass ‘Customer Journey Management’

De shopper en consument zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management. Al…