Let’s TALK...

Masterclass Customer journey management

Zet de klant centraal en ontwikkel een Customer journey strategie

De shopper en consument zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management. Al deze vraagstukken komen samen bij de customer journey. Een journey, die vandaag de dag, moeiteloos beweegt tussen de fysieke en digitale wereld.

Het ontwikkelen van een optimale klantbeleving tijdens de hele customer journey, zorgt voor meer tevreden klanten, meer omzet en rendement.

Wat leer je in deze training?

  • Wat is de customer journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat gebeurt er in de verschillende stappen van de customer journey?
  • Wat zijn de triggers en barriers in de customer journey?
  • Hoe kan jij als retailer en als leverancier maximaal impact maken op de verschillende fasen in de customer journey?
  • Hoe verandert het customer journey door de groei van digitalisering en hoe speel ik daarop in?
  • Hoe richt ik de organisatie in, wat zijn de interacties tussen alle commerciële afdelingen en de impact op de customer journey

Wat leer je in deze training?

  • Wat is de customer journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat gebeurt er in de verschillende stappen van de customer journey?
  • Wat zijn de triggers en barriers in de customer journey?
  • Hoe kan jij als retailer en als leverancier maximaal impact maken op de verschillende fasen in de customer journey?
  • Hoe verandert het customer journey door de groei van digitalisering en hoe speel ik daarop in?
  • Hoe richt ik de organisatie in, wat zijn de interacties tussen alle commerciële afdelingen en de impact op de customer journey

Voor wie:

  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Marketeers
  • Sales managers
  • E-category managers

Informatie over de training

Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

Direct inschrijven

Inschrijfformulier Customer Journey Management Training

* Verplicht

Voornaam
Data tweedaagse Customer Journey Management Training
Hoe bent u bij onze training terecht gekomen?

Meer trainingen

Masterclass Shopper Marketing

Wil jij je kennis over het beïnvloeden van aankoopbeslissingen, met call-to-action de conversie van de  shopper…

Training ‘Category management’

Wil je je kennis over Category management of Trade marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

Masterclasses FMCG

Ben jij werkzaam bij een leverancier als Trade Marketeer of data analist binnen FMCG? Volg dan nu onze Masterclasses FMCG met daarin de topics waarmee…

Kennisreis Discover Belgium

Heb jij ambities om zaken te doen in België? Dan is het goed om je te beseffen dat (hoe kort de afstand ook is) de Belgische…
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort