Let’s TALK...

Workshop ‘Schapanalyse’

Het snel maken van analyses, waardoor je de schappenplannen snel kunt verbeteren. Denk aan een hoogste en laagste 20% rotatie, segmentanalyse, ruimte vs merk, en nog een aantal andere analyses die met bijna alle schappenplannen gemaakt kunnen worden.

De training is beschikbaar op open Inschrijving, en kan op verzoek ook Incompany of Intercompany gegeven worden

  • Het optimaliseren van schappenplannen
  • Staat het juiste assortiment op het schap, staat dat assortiment ook op de juiste plek en is de beschikbare ruimte goed verdeeld over de segmenten?
  • Hoe is de verdeling over de merken en eigen merken. Is die ruimte goed verdeeld?
  • Verschillende vormen van analyses die je direct in de praktijk kan toepassen
  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Space managers
  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3
Inschrijfformulier Workshop ‘Schapanalyse’

* Verplicht

Voornaam

Trainers

Vorige
Volgende

Al meer dan

0

+

deelnemers gingen je voor

Deze training scoort een

0

gemiddeld

Quotes

Deze training helpt me stapsgewijs door Space Management.

Meer Functionele Trainingen

Workshop Excel voor Trade Marketing & Category Management

Bespaar tijd bij het verwerken van data en creëren van reports in Excel. Elke periode komen er nieuwe data sheets binnen van verschillende bronnen, zoals…

Kennisreis Discover Belgium

Heb jij ambities om zaken te doen in België? Dan is het goed om je te beseffen dat (hoe kort de afstand ook is) de…

Workshop Sneller en beter werken met marktdata

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…

Workshop ‘Retailer Proof schappenplannen’

Wil je bijblijven op je vakgebied en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen van Space Planning? Maak je schappenplannen met Space Planning, maar…
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort