2-daagse training
Locatie: Amersfoort
Inclusief boek: Handboek Category Management
Category Management
Category Management vormt de ruggengraat van commercieel succes binnen retail en FMCG. De trainingen van The Category & Trade Company helpen je om jouw rol als Category Manager, Trade Marketeer of commerciële professional strategisch én praktisch naar een hoger niveau te tillen.
Lees meer
Je leert hoe je vanuit shopper- en marktinzichten tot gerichte categorieplannen komt. Denk aan assortimentsanalyses, schapoptimalisatie, promotie-inzichten en de samenwerking met ketenpartners. Alles met als doel: meer waarde creëren voor jouw categorie, jouw organisatie en jouw klanten.
Onze trainingen zijn hands-on, met veel aandacht voor je dagelijkse praktijk. We werken met realistische cases, interactieve opdrachten en tools die je meteen kunt gebruiken.
Wil jij slimmer sturen op je categorie? Start dan vandaag nog.
De training is beschikbaar op open inschrijving, en kan op verzoek ook incompany of Intercompany gegeven worden.
Wat leer je in deze training
- Kijken, denken en beslissen vanuit het perspectief van de shopper
- Zelf een onderbouwd en actiegericht categorieplan ontwikkelen
- Inzicht krijgen in de rol van jouw categorie binnen de formule van de retailer
- De juiste keuzes maken in de Retail Marketing Mix: assortiment, prijs, promotie en presentatie
- Samenwerken aan groei: hoe je écht waarde toevoegt met Category Management
Voor wie is het:
- Trade Marketeers
- Category Managers
- Accountmanagers
- Trade Marketing managers
- 3-6 jaar werkervaring
"*" geeft vereiste velden aan