Let’s TALK...

Masterclass ‘Shopper marketing 2.0 met Ken Hughes’

Online masterclass Ken Hughes 

Shopper marketing is relevanter dan ooit en heeft de afgelopen jaren heel wat ontwikkelingen doorgemaakt. Van een instore communicatie tool, naar een strategische shopper tool die gebruikt wordt om de waarde van een merk te versterken en het marktaandeel te laten groeien.

Gedurende de pandemie is de interactie tussen de shopper en retailers en fabrikanten veranderd. De digitalisatie versnelde en het veranderende gedrag van de shopper kwam in een stroomversnelling.

Tijdens deze online masterclass wordt shopper marketing bekeken vanuit verschillende perspectieven. Retailers en fabrikanten worden aan het denken gezet over het veranderende gedrag van de shopper en leren hoe zij hier op een creatieve manier op in kunnen spelen.

De masterclass maakt je bewust van de nieuwe kansen die ontstaan dankzij deze veranderingen en laat je kennismaken met nieuwe manieren van (samen)werken. Laat je inspireren tijdens deze masterclass, die we organiseren in samenwerking met de bekende shopper marketing specialist Ken Hughes.

Met zijn onderzoeksbedrijf Glacier Consulting heeft Hughes vele jaren geïnvesteerd in het begrijpen van het gedrag van de shopper. Deze kennis heeft hij omgezet in oplossingen voor retailers en fabrikanten. Oplossingen die leiden tot échte veranderingen in koopgedrag.

De masterclass van Hughes was eerdere jaren een groot succes. Vanwege het grote aantal inschrijvingen en de overweldigende reacties, hebben wij Ken Hughes voor een nieuwe masterclass naar Nederland gehaald. Dit voorjaar deelt Hughes zijn kennis weer in een interactieve setting met een beperkt aantal deelnemers.

Wat leer je in deze training?

  • Hoe goede shopper marketing campagnes merkwaarde kunnen creëren.
  • Hoe een merk relevant kan blijven als de kernwaarden van de consument veranderen.
  • Hoe data omzetten in waardevolle inzichten kan leiden tot gedragsveranderingen en omzetgroei.
  • Hoe het irrationele shopper brein werkt en hoe je hier met behulp van psychologische triggers op in kunt spelen.
  • Hoe je jezelf uitdaagt om het veranderende gedrag van de shopper als gevolg van de pandemie als een unieke kans te zien en hoe je hier als merk op in kunt spelen.

Voor wie:

    Informatie over de training

    Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

    Direct inschrijven

    Inschrijfformulier Masterclass Shopper Marketing 2.0
    * Verplicht
    Voornaam
    Wilt u het Handboek Category Management ontvangen à € 42,50 (incl. btw)?

    Meer trainingen

    Training ‘Category management’

    Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

    Training ‘Category management in een online omgeving’

    Online verkopen in retail neemt sterk toe, in non-food maar ook inmiddels in food. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken stonden van het…

    Training ‘Formule management’

    Nog nooit was de noodzaak en vraag naar onderscheidende winkelconcepten zo groot als vandaag de dag. ‘Traditionele’ detailhandel heeft het moeilijk. Een heftige verandering in…

    Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

    Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…
    The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort