Let’s TALK...

TRAININGEN

Je vakkennis verdiepen en direct toepassen in de praktijk.

De markt waarin we opereren is enorm in ontwikkeling. Het is dan ook belangrijk om steeds weer op die nieuwe ontwikkelingen in te kunnen springen en de vakkennis van jezelf en je team up-to-date te houden. Vanuit onze kennis en projecten ontwikkelen we telkens voor een aantal actuele onderwerpen nieuwe trainingen om je snel up-to-speed te helpen.

Onze ervaren trainers werken vanuit dagelijkse praktijk, gebruiken veel cases en opdrachten en zorgen voor een interactieve training die is toegespitst op de branche van de deelnemers. Hieronder vind je een overzicht van de open trainingen. De trainingen bestaan uit kleine effectieve groepen en hierdoor kunnen we veel aandacht besteden aan jouw eigen bedrijf, branche of uitdaging.

Daarnaast ontwikkelen we ook tailormade incompany trainingen, specifiek gericht op jouw branche en issues. Hierdoor ontwikkel je het gehele team en spreek je de taal binnen het bedrijf.

Category Management

Trade Marketing

Formule Management

Formules die relevant en onderscheidend zijn, trekken meer klanten die [vaker] terugkomen en zorgen ervoor dat klanten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke winkel en online. The Category & Trade Company is de specialist op het gebied van Formule management, in zowel formuleontwikkeling als formulebeheer.

Space Management

Wil je bijblijven met de huidige ontwikkelingen en je kennis vergroten, schrijf je dan in voor de Space planning trainingen, waar actuele onderwerpen aan de orde komen en je handiger wordt en meer uit de oplossing haalt. 

Werken met Space management pakketten.

  • Presentatiewetten en optimale conversie van het schap
  • Space Planning Workshops

Data Analytics

Als retailer of leverancier beschikken we over heel veel data van onze klanten. Het analyseren van data kost vaak veel tijd, het samenbrengen van de verschillende bronnen is lastig. The Category & Trade Company helpt om van data informatie en insights te maken die als input dienen voor groeiplannen. 

Markt of klantdata, van winkels of webshops kunnen we structureren en in dashboards plaatsen, en helpen gebruiken. Onze Business specialisten werken met de verschillende pakketten of het nu GfK, Circana, NIelsen, SIS of 7even, online of incompany data is.

Trainingen Category Management

Masterclass Shopper Marketing

Wil jij je kennis over het beïnvloeden van aankoopbeslissingen, met call-to-action de conversie van de  shopper…

Training ‘Category Management in foodservice’

Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden? Wil je jouw kennis van Category Management of…

Training ‘Category management’

Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

Training ‘Category management in een online omgeving’

Online verkopen in retail neemt sterk toe, in non-food maar ook inmiddels in food. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken stonden van het…

Training​ ‘Customer journey management’

De shopper en consument zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management. Al deze…

Trainingen Trade Marketing

Masterclass Shopper Marketing

Wil jij je kennis over het beïnvloeden van aankoopbeslissingen, met call-to-action de conversie van de  shopper…

Masterclasses FMCG

Ben jij werkzaam bij een leverancier als Trade Marketeer of data analist binnen FMCG? Volg dan nu onze Masterclasses FMCG met daarin de topics waarmee…

Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…

Trainingen Formule Management

Training ‘Formule management’

Nog nooit was de noodzaak en vraag naar onderscheidende winkelconcepten zo groot als vandaag de dag. ‘Traditionele’ detailhandel heeft het moeilijk. Een heftige verandering in…

Trainingen Space Management

Workshop ‘Schapanalyse’

In de workshop Schapanalyse behandelen we de basis van het optimaliseren van schappenplannen. Uitgangspunt is hoe je met space management software tot een goede analyse…

Workshop ‘Retailer Proof schappenplannen’

In deze workshop gaan we in op hoe een goed schapadvies ontwikkeld kan worden. Wat zijn de eisen en uitgangspunten van de retailer? Welke informatiebronnen…

Workshop ‘Schapvisie ontwikkelen’

In deze workshop behandelen we de stappen naar het ontwikkelen van een complete schapvisie. Vanuit shopperonderzoek en het nadenken over de Shopper Decision Tree komt…

Training ‘Presentatiewetten en optimale conversie van je schap’

Presentatie van de producten op de winkelvloer speelt een belangrijke rol in conversie van kijker naar koper. Het schap is de enige fysieke plek waar…

Trainingen Data Analytics

Masterclasses FMCG

Ben jij werkzaam bij een leverancier als Trade Marketeer of data analist binnen FMCG? Volg dan nu onze Masterclasses FMCG met daarin de topics waarmee…
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort