Let’s TALK...

Workshop ‘Schapanalyse’

Het snel maken van analyses, waardoor je de schappenplannen snel kunt verbeteren. Denk aan een hoogste en laagste 20% rotatie, segmentanalyse, ruimte vs merk, en nog een aantal andere analyses die met bijna alle schappenplannen gemaakt kunnen worden.

De training is beschikbaar op open Inschrijving, en kan op verzoek ook Incompany of Intercompany gegeven worden

  • Het optimaliseren van schappenplannen
  • Staat het juiste assortiment op het schap, staat dat assortiment ook op de juiste plek en is de beschikbare ruimte goed verdeeld over de segmenten?
  • Hoe is de verdeling over de merken en eigen merken. Is die ruimte goed verdeeld?
  • Verschillende vormen van analyses die je direct in de praktijk kan toepassen
  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Space managers
  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3
Inschrijfformulier Workshop ‘Schapanalyse’

* Verplicht

Voornaam

Trainers

Al meer dan

0

+

deelnemers gingen je voor

Deze training scoort een

0

gemiddeld

Quotes

Deze training helpt me stapsgewijs door Space Management.

Meer Functionele Trainingen

Workshop Sneller en beter werken met marktdata

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…

Workshop ‘Schapanalyse’

In de workshop Schapanalyse behandelen we de basis van het optimaliseren van schappenplannen. Uitgangspunt is hoe je met space management software tot een goede analyse…

Workshop ‘Retailer Proof schappenplannen’

Wil je bijblijven op je vakgebied en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen van Space Planning? Maak je schappenplannen met Space Planning, maar…

Workshop ‘Schapvisie ontwikkelen’

In deze workshop behandelen we de stappen naar het ontwikkelen van een complete schapvisie. Vanuit shopperonderzoek en het nadenken over de Shopper Decision Tree komt…