Pragmatische en analytische Business Analist en Project Manager. Ruim 15 jaar ervaring op het gebied van Sales, Space Management, Trade Marketing en Category Management.
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort
Pragmatische en analytische Business Analist en Project Manager. Ruim 15 jaar ervaring op het gebied van Sales, Space Management, Trade Marketing en Category Management.
Zeer ervaren pragmatische, commerciële en analytische retailer. Met behulp van het bijeen brengen van data en grondige analyses brengt Eric complexe info bij elkaar. Door zijn kennis van Category management, supply chain, retail en consument benadert hij problemen vanuit verschillende oogpunten en is in staat in te grijpen voordat een problemen ontstaan.
Samen met alle belanghebbenden gaat Eric er voor om het maximaal haalbare resultaat te behalen.
Klantgerichte en ondernemende customer trade marketeer.
Ruim 15 jaar ervaring in commerciële functies: Trade marketing, shopper marketing, brand marketing, marktonderzoek en space management. Ervaring binnen Food, Non-food en wijn. Ervaring met EMEA en dan met name Benelux en Nordics.
12 jaar ervaring op het gebied van Space Management en Merchandising.
Doelgerichte Space Manager met focus op kwaliteit. Werkt graag samen met collega’s om het resultaat te behalen. Heeft een brede ervaring op het gebied van Space Planning zowel aan retail als aan leveranciers kant.
Praktische manager met ruim 10 jaar ervaring in Trade Marketing en Category Management, Insights Management en Business Analytics. Heeft veel ervaring met analyse tools en kent de ins- en outs van Nielsen / IRI / GfK, zowel binnen Food als Drug markt. Heeft ervaring met Assortimentsmanagement en Spacemanagement.
Kerncapaciteiten: analytisch, oplossingsgericht, zelfstandig, pakt zaken snel op.
Aaricia is een echte optimist en erg stressbestendig. Zij is een teamplayer en is altijd in voor nieuwe uitdagingen.
Haar ervaring als Trade marketeer heeft zij opgedaan bij een multinational in de cosmetica en bij de voornaamste retailers in de Belgische food industrie. Ook werkte zij als marketeer in de farmacie- en de bouwsector. Aaricia heeft kennis van de Vlaamse- en Belgische markt en zij ondersteunt de Franse markt.
Hans gebruikt zijn analytische en communicatieve vaardigheden om gecompliceerde vraagstukken te reduceren tot duidelijke analyses met concrete uitkomsten.
Door zijn ervaringen bij meerdere retailers en IRI is Hans bekend met de meeste productgroepen, ontwikkelingen en learnings in de markt.
Enthousiaste en creatieve allround retailer, met ruime ervaring in Space Management, Category Management, Formule en Store Management, met sterke analytische vaardigheden. Heeft veel ervaring met analyse en software tools voor Category Management en Space Management om zodoende de resultaten te optimaliseren.
Kerncapaciteiten: Sterk in training en coaching op software gebied. Analytisch, mensgericht, hulpvaardig
Een allround retail manager met meer dan 20 jaar ervaring van de winkelvloer tot hoofdkantoor. Eric begrijpt het retail proces en weet hoe hij iets voor elkaar moet krijgen. Eric heeft een goede kijk op assortimenten, presentatie en navigatie. Hij heeft ervaring met analyses en insights genereren vanuit een retail perspectief.
Esther is een Space Manager die graag werkt in een creatieve en stimulerende omgeving. Esther werkt gestructureerd en is zeer nauwkeurig. In de samenwerking stelt Esther zich behulpzaam en flexibel op, hierdoor weet ze zich aan te passen aan de dynamiek binnen een organisatie. Met een brede achtergrond in Food houdt zij ervan om organisaties verder te helpen.