De aankoopbeslissing wordt veelal pas op de winkelvloer of in de webshop genomen door de shopper
De presentatie van de producten op de winkelvloer speelt een belangrijke rol in de conversie van kijker naar koper. Het schap (online of offline) is de enige ‘fysieke’ plek waar de shopper met het assortiment geconfronteerd wordt. Om tijdens deze confrontatie de maximale conversie te realiseren is een uitgekiende presentatie nodig. Social media speelt ook een steeds belangrijkere rol in het moment waarop de consument een shopper wordt. Wat kan je doen om de conversie te verhogen? Hoe past dit in de gehele customer journey?
Wil jij je kennis over het beïnvloeden van aankoopbeslissingen, met call-to-action de conversie van de shopper vergroten, en je kennis over merchandising regels en -strategie vergroten? Volg dan onze 1-daagse masterclass Shopper Marketing voor retailers en leveranciers. Voorbeelden vanuit de praktijk zijn onderdeel van de masterclass. Je krijgt tastbare tips en tricks uit de praktijk om morgen mee aan de slag te gaan. Bij inschrijving ontvang je “Het Handboek Category Management”.
Deze masterclass is beschikbaar op open inschrijving, en kan op verzoek ook incompany of Intercompany gegeven worden.
The Category & Trade Company
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort