NIEUW: Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden? Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice? Volg dan onze tweedaagse training “Category Management in foodservice”: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice. Wij reiken je beproefde modellen en duidelijke cases aan op het gebied van kanaalkeuze, Formule Management, Category Management en shopper journeys.
Kennis van trends, de buitenshuis shoppers, de professionele shopper, kanalen, Route-To- Market en formules is onontbeerlijk. Dat leren we je in deze training.
Deze training is bestemd voor foodservice professionals die praktische handvatten willen krijgen in een verdere professionalisering op hun bestaande (Trade)marketingplannen. Met deze training krijg je direct toepasbare formats, praktische modellen en tools voor onderbouwde keuzes tot jouw beschikking, waardoor je sneller gedragen plannen kan ontwikkelen. In deze interactieve sessies leer je niet alleen van ons, maar ook van je medecursisten.
Tussen de eerste dag en tweede dag zitten twee weken in zodat je meteen aan de slag kunt, en feedback kunt krijgen op je eerste verbeteringen.
De training is beschikbaar op open Inschrijving, en kan op verzoek ook Incompany of Intercompany gegeven worden.
The Category & Trade Company
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort