Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze tweedaagse Category Management training voor retailers, leveranciers of samenwerkingsverbanden tussen beiden. Wij werken met het model dat in de praktijk door professionals is ontwikkeld en inmiddels succesvol wordt gebruikt in verschillende branches.
Een categorieplan staat nooit op zichzelf: om een categorie te laten groeien, is kennis van trends, shopper-insights, kanalen en winkelformules onontbeerlijk. Uit deze kennis ontstaan ideeën die een categorie nodig heeft om zich te ontwikkelen. Wij willen met onze trainingen je kennis verdiepen met theorie, praktische toepassingen en kennisuitwisseling tussen de deelnemers.
Leidraad van de tweedaagse Category Management training is ons Handboek Category Management. We nemen de theorie door en lichten het toe met specifieke voorbeelden in online en fysieke verkoop, waarbij we inspelen op de verschillende categorieën van de deelnemers. Je ontvangt het nieuwe Handboek Category Management bij inschrijving.
Doel: de kennis en begrip van Category Management vergroten & het ontwikkelen van een categorieplan.
De training is beschikbaar op open inschrijving, en kan op verzoek ook incompany of Intercompany gegeven worden.
The Category & Trade Company
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort