Let’s TALK...

Training​ ‘Customer journey management’

Zet de klant centraal en ontwikkel een Customer journey strategie

De shopper en consument zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management. Al deze vraagstukken komen samen bij de customer journey. Een journey, die vandaag de dag, moeiteloos beweegt tussen de fysieke en digitale wereld.

Het ontwikkelen van een optimale klantbeleving tijdens de hele customer journey, zorgt voor meer tevreden klanten, meer omzet en rendement.

Wat leer je in deze training?

  • Wat is de customer journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat gebeurt er in de verschillende stappen van de customer journey?
  • Wat zijn de triggers en barriers in de customer journey?
  • Hoe kan jij als retailer en als leverancier maximaal impact maken op de verschillende fasen in de customer journey?
  • Hoe verandert het customer journey door de groei van digitalisering en hoe speel ik daarop in?
  • Hoe richt ik de organisatie in, wat zijn de interacties tussen alle commerciële afdelingen en de impact op de customer journey

Voor wie:

  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Marketeers
  • Sales managers
  • E-category managers

Informatie over de training

Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

Direct inschrijven

Inschrijfformulier Customer Journey Management Training

* Verplicht

Voornaam
Data tweedaagse Customer Journey Management Training
Wilt u het Handboek Category Management ontvangen? *
Hoe bent u bij onze training terecht gekomen?

Meer trainingen

Training ‘Category management’

Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

Training ‘Category management in een online omgeving’

Online verkopen in retail neemt sterk toe, in non-food maar ook inmiddels in food. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken stonden van het…

Training ‘Formule management’

Nog nooit was de noodzaak en vraag naar onderscheidende winkelconcepten zo groot als vandaag de dag. ‘Traditionele’ detailhandel heeft het moeilijk. Een heftige verandering in…

Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…
The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort