Let’s TALK...

Evelyn van Leur

Strateeg en pragmatisch bouwer, met ruim 20 jaar ervaring in commerciële functies (marketing en sales) in FMCG, retail food, DHZ en vers. 
Oprichter Category & Trade Company. 

Tijn Bresser

Resultaatgerichte strateeg met pragmatische aanpak. Bruggenbouwer met eigen visie op samenwerking. Ruim 18 jaar ervaring in commerciële functies Marketing en Sales, Retail en Foodservice, Merk en Private Label, Nederland en België.

Jeroen van de Poll

Bouwer en strateeg in veranderende organisaties, Go-to-market strategieën in omni-channel markten. Creëren van tastbare tactics op basis van insights en groeidrivers. Ruim 15 jaar ervaring in commerciële functies. Marketing, Trade marketing en Sales, Retail en Foodservice, Merk en Private Label, Nederland en Europa.

Derk Remmelink

Derk Remmelink heeft na de Hoge Hotelschool bedrijfskunde gestudeerd en de opleiding Master in Food Management gevolgd. Hij is al 20 jaar actief op het commerciële vlak, vooral in Formule en Category Management. Derk is bekend met zowel de food als non food retail en foodservice in verschillende branches en werkte onder meer bij Pearle, DA, C1000 en BOOTS. Daarnaast heeft hij als ondernemer ook eigen winkels gehad. In 2019 sloot hij zich aan als partner bij The Category & Trade Company met als doel het vakgebied Formule Management verder te ontwikkelen.

Olivier Bodson

Enthousiaste, ondernemende, analytische en budgetbewuste professional met meer dan 18 jaar ervaring in het identificeren van omzetverhogende mogelijkheden in General Management, Trade Marketing, Sales en Marketingfuncties.

Ervaren in het identificeren van consumenteninzichten en deze te vertalen naar concepten en pragmatische actieplannen.

Vaardig in merk- en verkoopstrategie, onderhandelingen en Category Management.

Uitgebreide ervaring in het ontwikkelen van strategieën, visies, prijsstrategieën, promotiestrategieën, categorieontwikkeling, distributieontwikkeling en implementatie van belangrijke merchandisinginitiatieven.

Nico Meyer

  • Ervaren en gedreven en formule ontwikkelaar. Strategisch en pragmatisch. Goede communicator.
  • Sterk in het identificeren van consumenteninzichten en het doorvertalen in sterke concepten.

Uitgebreide ervaring in Brand, Format en Merchandising. Uitgebreide ervaring met het ontwikkelen van winkelconcepten en -formules, prijsstrategie, prijsperceptie-strategie, promotie-strategie, ontwikkelen van categorie-beleid, grote merchandising initiatieven, private label-ontwikkeling, reducties van kosten winkelbouw, grote formule implementaties en ombouwtrajecten.

Deed buitenlandse ervaring op in Tsjechië. Heeft ervaring met het ontwikkelen en integreren van online/offline concepten en strategieën.

Judith van Riet

Judith is een Trade Marketing / Category Marketing Manager met meer dan 15 jaar werkervaring. Zij heeft een visie op category management binnen organisaties en zoekt de samenwerking met retailer. Judith is gedreven om organisaties te verbeteren en iets voor elkaar te krijgen, met een goed oog voor de mensen in haar team.

Alwin van den Berg

Alwin is een enthousiaste creatieve strategische professional. Alwin is succesvol in het bouwen van business in zowel A-merken als Private label in verschillende kanalen, retail en foodservice.
Hij inspireert door kennis te delen en door zijn gepassioneerde aanpak. Doorzettingsvermogen & het vinden van creatieve oplossingen maken het een plezier om met Alwin samen te werken.
Ervaren in strategisch bouwen, category management en verschillende marketing- en verkooprollen
Speciale vaardigheden: Behavioural Design Thinking & Neuro Science.

Francesco Gribling

Francesco is sterk in het begeleiden van organisaties in verandering. Zet complexe opdrachten om in pragmatische oplossingen.

Heeft een ‘hands-on’ mentaliteit en maakt teams, organisaties en businesses beter. Francesco heeft meer dan 20 jaar ervaring in leidinggevende commerciële rollen in internationale en nationale foodretail en foodservice.

Astrid Saly

Astrid is een ervaren manager die de basis van groei zal zoeken in data intelligence. Hiermee is ze in staat om leverancier en retailer met elkaar te verbinden, waarbij het shopper gedrag op basis van data het uitgangspunt is. Hoe gebruiken we de als maar groeiende aanwezige data, facts en marktinzichten op een efficiënte manier om beter in staat te zijn de shopper te bedienen? Samen met de klant wordt het vertaald in groei strategie voor de categorie en alle partijen in de keten.

De expertise van Astrid ligt op het vlak van: vertaling van data naar insight, data driven strategy, corporate Strategy en category Development.

The Category & Trade Company, Utrechtseweg 35, 3811 NA Amersfoort