Winkels en consumeren zijn beleving. Winkels moeten relevant zijn en blijven waarbij de mate van onderscheid de relevantie bepaalt. Zonder onderscheid geen toekomst.

Het concept achter de winkelformule geeft dat onderscheid. CTC is de specialist op het gebied van formule management voor food, non food en foodservice.

Wij verdelen management in 2 delen; de ontwikkeling van een formule en het beheer ervan. CTC kan u in beide disciplines bijstaan. Dat doen we door o.a. te helpen bij :

  • Het formuleren van strategie & bouwstenen voor de (her)ontwikkeling van de formule;
  • Het aanpassen van bestaande winkelformules door nieuwe inzichten;
  • Het ontwikkelen van nieuwe formats;
  • Het trainen en on the job helpen van teams met de organisatie van formule management;
  • Revitaliseren van afdelingen/categorieën binnen winkels;
  • Optimaliseren en ontwikkelen van navigatie, signing en activatie;
  • Ontwikkeling private label beleid als onderdeel van de formule en de implementatie ervan;
  • Analyseren en verbeteren van het rendement door optimaal formule beheer en ruimte-indeling;
  • Verslaglegging van de formule; opstellen formule, franchise en category manual.