Succesvolle bedrijven hebben een aantal zaken gemeen. Naast doelgericht werken, stellen zij zonder uitzondering de klant centraal. De basis is een open cultuur, waarin mensen – de belangrijkste factor voor succes – zich positief blijven ontwikkelen. Met behulp van de My Motivation Insights Kleurentest, haalt de Category & Trade Company het beste uit de mens en de afdeling.

Hoe het werkt? De deelnemers aan de sessie vullen vooraf een korte test in die zij via de mail ontvangen. Het kleurenprofiel dat uit deze test voortkomt, vertelt meer dan 1000 woorden. Aan de hand van de profielen, neemt onze facilitator de afdeling aan de hand. Sterke en minder sterke drijfveren komen aan het licht en worden bespreekbaar gemaakt. Hierdoor leert men niet alleen zichzelf, maar ook elkaar beter kennen.  Met een optimale samenwerking en hoger bedrijfsrendement als gevolg. Een absolute aanrader…

Overal waar mensen samen tot een resultaat willen komen, wordt de My Motivation Insights Kleurentest toegepast. Van dienstverlening tot de food industrie, van retailing tot de medische wereld en alles wat daar tussen ligt. Om die reden maken grote bedrijven als Unilever, KPN, L’Oréal, Tempo-team, Bavaria, Westland, Coca Cola, Jumbo, C1000 en nog vele anderen met veel succes gebruik van kleurentesten.