‘Alles wat je wil weten over e-commerce, de werking tussen clicks & bricks, online assortimentssamenstelling en online navigatie’
Hoe bereik je een ‘seamless shopping experience’? Hoe zorg je voor een ervaring waarbij alle kanalen naadloos op elkaar aansluiten, of je nu via de winkel, smartphone, tablet of laptop binnenkomt? Het is belangrijk je kansen te pakken op het gebied waar groei mogelijk is. De komende jaren gaat online verkoop groeien, zowel standalone als in combinatie met de huidige winkels. De shopper is er al klaar voor, hoe gaat jouw bedrijf hierop inspelen?

De tweedaagse training staat stil bij vragen als:

  • Hoe behaal ik maximaal rendement uit omnichannel?
  • Hoe verandert het shoppergedrag door de groei van online en hoe speel ik daarop in?
  • Wat is de shopper journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat zijn conversiekillers en hoe verhoog ik de conversie?
  • Wat zijn de belangrijke aspecten van Category Management voor online winkels?
  • Hoe richt ik de organisatie in?

Zorg dat je je kennis op peil hebt en dat je een eigen category management strategie ontwikkelt om deze kans in te vullen. Schrijf je in voor de training Omnichannel Category Management.

Wij hebben met kenners uit de praktijk een training ontwikkeld die je helpt om je kennis te verhogen en omnichannel binnen je bedrijf in te vullen.

Doel: groeien in e-commerce en omnichannel

Voor wie: trade marketeers, category managers, marketeers, sales managers en e-category managers

Trainers:

Evelyn van Leur, Category & Trade Company en

Kasper Muileboom, CoolBlue, V&D online, Intergamma webshop en Kleertjes.com.

Programma:Database live images

  • Trends en ontwikkelingen
  • De customer journey
  • Vinden en gevonden worden
  • Conversie verhogen en stoppen met conversie killers
  • Basketsize vergroten
  • Retentie bereiken
  • Het fundament: assortiment en content
  • Werkwijze en organisatie
  • Samenwerking tussen retailer en leverancier

Na de training weet je het volgende:

  • Ontwikkelingen in e-commerce en omnichannel
  • Wat is het fundament van omnichannel category management
  • Wat is het businessmodel omnichannel category management

Data: In 2017 vindt de 2e serie trainingen plaats op 5 september & 5 oktober.

Kosten: de kosten voor de tweedaagse training bedragen € 1.290,- (exclusief BTW), inclusief de volledig vernieuwde uitgave van het Handboek Category Management.

Direct inschrijven? Dat kan via dit inschrijfformulier.

Meer informatie? We vertellen graag meer, neem gerust contact op.

Evelyn van Leur 06-30352147 of evelyn@ct-company.nl
Jeroen van de Poll 06-46038176 of jeroen@ct-company.nl
Ingrid van der Linden, 06-24925048 of secretariaat@ct-company.nl